Zgodnie z §3 ust. 1 umowy o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne w przypadku spadku obrotów w następstwie wystąpienia COVID-19. Przedsiębiorca i Organizacja Pozarządowa w terminie 30 dni po zakończeniu dofinansowania winni udokumentować prawidłowość wykorzystania otrzymanych środków.
          
W związku z powyższym prosimy o wypełnienie formularza rozliczeniowego i przesłanie go do Urzędu za pośrednictwem:

1. poczty tradycyjnej,
2. elektronicznie – poprzez platformę www.praca.gov.pl Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu - pismo do Urzędu z załączeniem wypełnionego formularza. Link do formularza https://pliki.praca.gov.pl/Tarcza_antykryzysowa/wspolne/Formularz_rozliczeniowy_do_art_15zzb_i_15zze_29.05.2020.pdf
3. poprzez złożenie do skrzynki przed wejściem do Urzędu.