NABÓR WNIOSKÓW O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY. - Powiatowy Urząd Pracy w Lesku

NABÓR WNIOSKÓW O REFUNDACJĘ KOSZTÓW WYPOSAŻENIA LUB DOPOSAŻENIA STANOWISKA PRACY.

Powiatowy Urząd Pracy w Lesku wznawia  nabór wniosków na refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy w ramach środków rezerwy Funduszu Pracy na realizację programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych w regionach wysokiego bezrobocia.

  

Wnioski przyjmowane będą w dniu 18.07.2025 r.

w godzinach od 8:00 do 14:00.

 

Wnioski złożone w innym terminie niż określony w niniejszym komunikacie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

 

Jednocześnie informuje się, że w związku  z wejściem w życie ustawy z dnia 20 marca
2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia od dnia 01.06.2025 r. zmianie uległy zasady organizacji ww. formy pomocy jak również  dotychczas obowiązujące druki wniosków.

Wnioski składane na drukach, które obowiązywały do 31.05.2025 r. zostaną rozpatrzone  negatywnie.

"Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministry Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej"

 

Informacje o publikacji dokumentu

Powiatowy Urząd Pracy w Lesku informuje, że informacje o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11) za 2024 rok
można odebrać osobiście w pokoju 208 (Księgowość)

w terminie:  od dnia 30 stycznia 2025 r. do dnia 13 lutego 2025 r.

Od dnia 14 lutego 2025 r. PIT-11 będą sukcesywnie wysyłane pocztą.


Powiatowy Urząd Pracy w Lesku informuje, że zasiłki dla bezrobotnych będą przekazywane na indywidualne konta bankowe w określonych dniach jak poniżej w harmonogramie  w każdym określonym miesiącu.

12-14   -  Luty                  2025 r.

12-14   -  Marzec             2025 r.

10-14   -  Kwiecień          2025 r.

12-14   -  Maj                   2025 r.

11-13   -  Czerwiec          2025 r.

10-14   -  Lipiec               2025 r.

12-14   -  Sierpień            2025 r.

10-12   -  Wrzesień          2025 r.

10-14   -  Październik      2025 r.

12-14   -  Listopad           2025 r.

10-12   -  Grudzień          2025 r.

              Potwierdzenie gotowości do podjęcia pracy (podpisy) odbywać się będzie w siedzibie tut. Urzędu Pracy w wyznaczonym terminie.



ZMIANA NUMERÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W LESKU

Powiatowy Urząd Pracy w Lesku informuje, że w związku ze zmianą banku obsługującego tutejszy Urząd Pracy zmianie ulega:
  1. Numer rachunku bankowego Funduszu Pracy
 (zwroty nienależnie pobranych świadczeń przez bezrobotnych i pracodawców)

     Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
     13 1020 4391 0000 6602 0211 8875
  1. Numer rachunku bankowego dla opłat pracodawców za oświadczenie i zezwolenie, dotyczące zatrudnienia cudzoziemców 
     Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
     76 1020 4391 0000 6102 0211 8859

 
W/w rachunki aktualne są od 04.08.2021 r.

5,0%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec maja 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Lesku

PUP Lesko
Adres ul. Kazimierza Wielkiego 4
38-600 Lesko
Telefon +48 13 469 65 86, +48 13 469 84 35
E-mail puplesko@puplesko.pl
WWW http://lesko.praca.gov.pl
BIP http://bip.puplesko.pl/main/index.html
Facebook https://www.facebook.com/PUPLesko/
/PUPLesko/SkrytkaESP
Adres do e-Doręczeń: AE:PL-23366-51744-RGUBJ-23
NIP 688-12-31-693
REGON 371034388

Godziny pracy Urzędu:

Godziny pracy
poniedziałek - piątek 7:30 - 15:30
Godziny obsługi interesantów
poniedziałek - piątek 8:00 - 14:00

Korespondencja z Urzędem

Uprzejmie informujemy, że PUP Lesko udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, odpowiadającą wymogom określonym w art. 63 paragraf 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, którego treść jest następująca:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."

W związku z powyższym treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

  • osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą,
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i nr domu),
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy.