- skompletować wymagane dokumenty zgodnie z wykazem, dokumenty zostały załączone poniżej,
- wydrukować, wypełnić i czytelnie podpisać wszystkie załączone druki (w karcie rejestracyjnej bezrobotny wypełnia dane zamieszczone na jasnym tle),
- wrzucić wszystkie dokumenty do skrzynki umieszczonej w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres urzędu (Powiatowy Urząd Pracy w Lesku, ul. Moniuszki 6, 38-600 Lesko).
UWAGA !
- W celu potwierdzenia rejestracji pracownik Urzędu skontaktuje się z Państwem telefonicznie, stąd bardzo ważne jest podanie przez Państwa w karcie rejestracyjnej numeru telefonu.
- Każdy złożony wniosek o rejestrację zostanie zweryfikowany przez pracownika urzędu, który ustali czy zostały spełnione warunki do przyznania statusu bezrobotnego.
- Data przyznania statusu osoby bezrobotnej i objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym - jest datą wpływu do urzędu kompletu podpisanych przez klienta dokumentów czyli: dzień złożenia w holu Urzędu lub data nadania dokumentów w placówce pocztowej.
- Jeżeli rejestrujesz się po raz pierwszy to do załączonych dokumentów należy dołączyć kserokopie dyplomów ukończenia studiów, świadectw szkolnych, świadectw kwalifikacji, wszystkich świadectw pracy i innych dokumentów mających wpływ na prawo do zasiłku.
- Jeżeli rejestrujesz się po raz kolejny to do załączonych dokumentów dołączasz wszystkie wyżej wymienione dokumenty uzyskane po ostatniej rejestracji.